BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 10 July 2010

saya rindu sangat2 dengan awakkkkkkkk........

salam semua...
mlm td x dapat tido sgt.tido2 ayam jer.huhuhuhu,sebab tak sampai hati biarkan bintang sibuk buat persiapan tuk persidangan hari ni.aku plak sedap2 membuta.mmg dia sibuk2 sangat..baru lar aku tahu keja dia camner.huhuhuhu.boleh dikatakan kerap gak bintang sms lewat pg td...sian dia.x teman sebelah dia,teman dia layan sms pun dah ok.yerla masing2 jauh...
bayangkan dah 4.30pg pun x siap lg buat keje...seb baik bukan dia sorang2.adalar kawan2 yg lain..hmmm.taper.berkhidmat tuk agama,bangsa dan negara..hohohoho.
hari nie aku der kursus kahwin.start kul 2.30ptg nanti.kursus 2 hari....pegi sowang2 jer.sebab dia akan attend kursus tu kat muar...taper2.berusaha!!! hahahah x memasal,gonjeng tol lar aku nie =p
apapun aku doakan yg terbaik tuk dia dan hubungan nie.statemant berani mati ni,aku sayang sgt2 kat bintang!!!!!!! kalau dia baca nie mesti bangga giler n senyum sowang2.hahaha =p
k lar,malam nanti aku sambung citer lagi.chow bedahhhhhhhhhhhhh!!!!

2 KomeN:

mummy roshie said...

wah..!!dah pegi kursus kawin...bestnyerr..!!mesti x sabarkan nk tunggu detik itew...

shie doa semua berjalan lancar k..amin...

KasihDila said...

thanks shie...dah selesai pun petang nie.