BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 12 September 2011

Demam+batuk+selsema lengkappppp semuanya :(

aku kena demam ngan batuk sekali lagi...sebelum nie dah kena gak b4 pose aritu.perghhh batuk teruk aku.sampai sakit belakang.nangis2 gak lar aku tahan batuk sebab tak sanggup nak sakit belakang tue.tapi x bleh tahan gakkk..batuk lebih berkuasa!!!!!
bila naik cuti raya nie,aku kena batuk sekali lagi.pakej lar dengan demam dan selsema.hishhhh sungguh x kuat betul antibodi aku nie...kali nie batuk2 gatal mengeyam kat tekak.huwarghhhhhhh x bleh tido aku dibuatnya.baru nak landing,dia start batuk.bila duduk x plak batuk...dugaan2.kali nie punya batuk sakit kat peyut plak.adeh2....
aku punya x bleh tahan,terus gi klinik.dktr bagi ubat antibiotik,demam,selsema ngan ubat batuk....Alhamdulillah,dah kurang batuk,cuma kadang2 jer dia datang.dan yg bestnya dapat mc harini.hahahahahaha i loikeeeeeeeeeeee muahahahahah ;p

0 KomeN: