BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 18 June 2010

KeRaNa keBeTuLaN Itu AkU BahaGia dan SeDaNg menYusun LangKah demi Langkah......

Salam semua....selamat pg :)
hohoho..tajuk entry nie cam klasik2 jer kan....budak sastera mmg macamnie.tajuk kena gempak,baru ler der blogger nak singgah2 baca.hihihihi =)kenapa aku nak tulis entry pasal tajuk kat atas ni.sebabnya...kerana kebetulan itulah yg merubah segalanya dalam hidup aku .banyak benda yg berlaku sebenarnya.....hinggalah en bintang hadir.semua berlaku secara kebetulan....nak percaya atau tidak terpulang pada korang semua.sebab ini apa yg aku rasa dan aku hadapi dan juga apa yg aku alami.kadang2 betul orang kata bercinta lama2 pun kalau bukan jodoh kita,mmg x kan bersama juga.tapi kalau mmg dah tertulis dia adalah jodoh kita,InsyaAllah.....perjalanan hidup kita akan lebih mudah.aku sentiasa ingat kata2 nie.dan aku bersyukur sangat2...
dan skang aku sedang menyusun langkah aku denganya.....langkah yg kami sama2 cipta tuk menuju destinasi yg kami impikan.cehhhhhhhhhhh..ayat x boleh blah.asik nak jiwang jer kan aku nie..karang aku tulis over2 der plak anonymous yg x puas hati..oooops!!! biasalah,kita x boleh puaskan hati semua orang.jd diri sendiri jer..oklah aku stop dulu...ti2 aku sambung lagi belog melalut nie.lalalala cHow bedahhhhhhhhhhhhh!!!!

2 KomeN:

iva saionji said...

yeay.....i sokong u....kalau dah jodoh xkemanakan..berbaloi kdit u habis masa tu kan..heheheheeh ke pakai line..hehehehe

cikdoladoly said...

hahahha...oooops.taper.yg penting kami bahagia.doakan tau.